Triptelling brengt inspiratie en videos over bestemmingen en toeristische producten en promoot ze online binnen de juiste doelgroepen. Geïnspireerd vanuit het vroegere Vlaanderen Vakantieland doet een reporter het verhaal. Benieuwd naar dit nieuwe project?
Als merk en bestemming wordt het steeds belangrijker om reizigers online te triggeren. Video speelt daarbij een steeds grotere rol. Daar wilt Triptelling op inspelen.
Wij denken mee over de juiste boodschappen in functie van de doelgroepen die je wilt bereiken. Die boodschappen verpakken we op een leuke en spontane manier in compacte videoverhalen. Maar het blijft niet bij produceren. Nadien zorgen we ervoor dat jouw videos meteen de mensen bereiken waar je naar op zoek bent.
Als eerste project trokken we naar Dordrecht in Nederland. De campagne werd pas gelanceerd, maar het resultaat kan je hieronder alvast ontdekken. Het werd een serie van 5 videos, elk met hun thema. De serie videos wordt nu gepromoot via Facebook en Youtube. Een dag na de lancering werden al 15.000 kijkers bereikt.