KonsulTra officiële vertegenwoordiger van Tenerife

Eigenlijk is het al sinds februari maar plots werden we heel snel en heel hard tot de orde van de dag geroepen. Heel de tijd hebben we nog niet de kans gehad om het officieel te maken. Maar bij deze. KonsulTra zal al minstens één jaar Tenerife promoten op de Belgische en Luxemburgse markt in samenwerking met onze partner Interface Tourism Netherlands die Nederland voor zijn rekening neemt.

De komende maanden zullen we ons concentreren op de herlancering van het toerisme maar tegelijkertijd kijken we ook naar de mogelijkheden op langere termijn. We willen namelijk werken aan het imago van de bestemming. Zo zullen we inzetten op de verjonging van het profiel aan toeristen en aantonen dat de bestemming veel meer is dan het populaire Zuiden. 

Verwacht je aan tal van online en B2C campagnes, aan videomarketing en gerichte promoties. Wij analyseren verder alle mogelijkheden op de markt en sturen bij waar nodig. Het wordt een intense samenwerking. 

Posted in Geen onderdeel van een categorie | Reacties uitgeschakeld voor KonsulTra officiële vertegenwoordiger van Tenerife

Ga deze zomer op Route du Bonheur

De afgelopen maanden hebben heel wat Belgen hun eigen regio herontdekt. We trokken al wandelend of fietsend doorheen de eigen streek en ontdekten onderweg lokale producten en leuke plekjes.  Deze zomer liggen er nieuwe kansen om Belgen op reis te laten gaan in het eigen land.  4 Relais & Châteaux hotels besloten de krachten te bundelen. Zij nemen je mee op Route du Bonheur. Op rondreis langs historische centra, creatieve cultuursteden, verrassende boetiekjes, zonnige terrasjes en mooie natuurgebieden. Een naam die waarmaakt wat hij belooft. Want België heeft alles in zich voor een onvergetelijke zomervakantie.

KonsulTra mocht mee vorm geven aan het concept en de communicatie. We presenteren de vier prachtige hotels maar zoomen ook in op de troeven van de regio’s waar ze gevestigd zijn. Een vakantieganger kiest namelijk niet alleen waar hij of zij blijft overnachten. Het hele plaatje moet kloppen. De beleving moet juist zitten. 

Aan de hand van een microsite in het Nederlands en het Frans, op maat gemaakte nieuwsbrieven en een gerichte sociale media campagne zullen we de komende maanden reizigers warm maken om op Route du Bonheur te gaan. Een luxueuze rondreis doorheen België aan uitzonderlijke tarieven. 

Wij vonden dit alvast een mooi voorbeeld van hoe je als logies de handen in mekaar kan slaan en samen kan komen tot nieuwe arrangementen en sterke promotie. 

Benieuwd? Wil je zelf ook wel op Route du Bonheur van Brugge tot Lanaken? Of van Antwerpen tot Rochefort? Bezoek de website www.routedubonheur.be

Posted in Geen onderdeel van een categorie | Reacties uitgeschakeld voor Ga deze zomer op Route du Bonheur

De Belg blijft reizen

Het merendeel van de Belgen plant na de corona crisis gewoon opnieuw met vakantie te gaan. Wij hebben met z’n allen dus nog steeds zin om te reizen. Voor 2020 zijn we wel wat meer afwachtend geworden en zullen we vooral vertrekken in augustus of tijdens de herfst. Algemeen kijken we vooruit naar 2021, maar we plannen wel degelijk te vertrekken. 

4 keer per jaar onderzoekt ABTO en het studiebureau GFK in samenwerking met het Garantiefondsreizen de reisintenties van de Belg voor de komende 24 maanden. De resultaten van het laatste rapport geven ons interessante inzichten in de reisplannen na de covid-19 crisis. 

Wij presenteren jullie de belangrijkste conclusies. 

Gaan we dit jaar op vakantie?

  • 71% van de Belgen plant op vakantie te vertrekken in de komende 12 maanden, ten opzichte van 82% voor corona. 1 op 3 verkiest wel te wachten tot 2021. 
  • Wie dit jaar nog wilt vertrekken, kijkt vooral naar eind augustus en de herfst. De piek tijdens de zomervakanties schuift op die manier wat op van juli naar wat later tijdens de zomer. 
  • Wie geen reisplannen heeft voor de komende 12 maanden geeft het coronavirus (33%) als belangrijkste reden op. 
  • Voor de zomer zien we geen onmiddellijke stijging van het aantal last minute boekingen (30 dagen voor vertrek). Maar er is wel potentieel. 14% wilt wel degelijk nog last minute boeken en 22% twijfelt nog. 

Binnenland of het buitenland?

  • 14% van de Belgen denkt eraan om de volgende vakantie in het eigen land te blijven. Dat toont aan dat het buitenland toch nog steeds verkozen wordt op een vakantie in België. Voor de crisis gaf 10% aan in eigen land te blijven. Er is dus een wijziging met een groei voor het binnenland maar die is toch vrij beperkt. 
  • Welke bestemmingen verkiezen we?
    • Europese bestemmingen zitten in de lift (72% ten opzichte van 67% voor de crisis)
    • Nederland staat als sterkste stijger in de top 3 met 8,09%. Frankrijk staat nog steeds op de eerste plaats met 11,83%. Spanje volgt op de tweede plaats met 9,59%.

Hoe gaan de op reis?

  • Algemeen moeten zowel busreizen als vliegreizen inboeten voor vakanties met de eigen wagen. Ook al kiest 39% nog steeds voor het vliegtuig, je ziet wel dat er meer gekeken wordt naar kleinere en regionale luchthavens om de massa’s te vermijden.
  • 1 op 2 Belgen kiest voor het hotel maar daarnaast zien we wel een shift naar campings of het huren van een villa, appartement of chalet. 
  • We wachten iets langer met op vakantie gaan maar willen er dan wel meer aan spenderen. Het budget voor vakanties stijgt met 11,5% per persoon. 
  • Actieve vakanties zitten in de lift met veel wandelen, lopen en fietsen

Had je graag bijkomende inzichten vanuit deze studie of ontvang je graag extra marktinformatie? Aarzel dan niet om ons te contacteren via info@konsultra.be

Posted in Geen onderdeel van een categorie | Reacties uitgeschakeld voor De Belg blijft reizen

Hoe nu blijven communiceren in de reissector?

Momenteel mag er niet gereisd worden en gaat de reissector door een heel onzekere periode. Toch mag je nu zeker niet stoppen met communiceren. Consumenten staan immers meer open voor advertenties, ze blijven dromen over reizen en zijn bovendien makkelijker te bereiken. Wij gaven hier een overzicht van enkele inzichten en waarom je zeker nu ook moet blijven banden opbouwen met reizigers. 

Maar wat kan je dan nu doen? Hoe kan je de reiziger het best benaderen? Wij lijsten enkele voorbeelden op van communicaties die we deden voor klanten of enkele goede cases die we de laatste weken zagen. 

Algemeen is het belangrijk dat je jouw boodschap aanpast. Minder gericht op conversie. Altijd begrip toonend voor de situatie waarin de reiziger zich bevindt. Ook steeds positief gebracht en zo authentiek mogelijk. Virtuele ervaringen, manieren om de bestemming tot bij de mensen thuis te brengen, het gebruiken van locals, inzetten op vakantieherinneringen en sociale media spelen een cruciale rol. Daarin zie je vandaag de dag ook heel wat creativiteit. 

Videocampagne Tenerife

#WIJKOMENTERUG
#NOUSREVIENDRONS
#WELLBEBACK

Een boodschap van hoop. Gericht op de toekomst. Daarmee pakt de Dienst voor Toerisme uit. Wij verspreiden die boodschap aan de hand van een sociale media campagne, een samenwerking met bloggers, maar ook de reisagenten gebruiken het filmpje graag om hun klanten te blijven inspireren. 

Je ziet meteen aan het engagement met de video dat reizigers zich verbonden voelen. Het aantal fans en volgers van de sociale media groeit. Je ziet het verkeer richting de website toenemen. Bovendien bouwen we op die manier een database op die we straks opnieuw kunnen bereiken eens je terug naar het eiland kan. Nu communiceren, straks converteren. 


Breng Thailand naar je thuis

Momenteel kan je niet naar Thailand. Breng dan Thailand naar je thuis. Waag jezelf aan een Phad Thai recept, ga aan de slag met Thaise ingrediënten, kijk naar filmen opgenomen op de bestemming en waan je even in Thailand of doe een beroep op de beste Thaise Restaurants met take-away service. 

Wij zetten een samenwerking op met reismedia als june.be, schakelden bloggers en media in en konden tellen op onze partner Gault & Millau om het verhaal mee uit te dragen. 

Enkele voorbeelden:


Virtuele wandelingen in Vlaams-Brabant

Toerisme Vlaams-Brabant lanceerde virtuele wandelingen aan de hand van slow tv-walking. Geluid speelt algemeen een belangrijke rol. Luisteren naar het kabbelen van een beek of hoe de wind waait tijdens een wandeling. Toerisme Vlaams-Brabant speelt hier goed op in en brengt met een go-pro de wandeling, helemaal, zoals ze is. Je kan de virtuele wandelingen volgen via hun Facebook pagina.


Webinars en online trainingen

Iberostar blijft de band houden met reisagenten. Wekelijks zetten ze webinars op waarin ze informatie delen over de bestemmingen waar ze hotels hebben en geven op die manier ook productinformatie mee. En die formule heeft succes. Met Tenerife maakten we deel uit van één van deze webinars waar meer dan 150 reisprofessionals aan deelnamen. 


Portugal lanceerde nu een online training via Travel360. Een goed moment zo blijkt. Een dag later hadden reeds 40 reisagenten de training reeds voltooid. Nu communiceren is dus de boodschap. Blijven inzetten op kennisdeling en inspiratie.


Dergelijke voorbeelden zijn talrijk. Je ziet vandaag heel wat creativiteit. Wij delen met plezier inspiratie met je of helpen om reizigers aan het dromen te zetten over jouw reismerk of bestemming. Stop niet met communiceren. Heb je hulp nodig? Contacteer ons dan. 

Samen met onze vaste partner Sound of C hebben we trouwens een aantal formules uitgewerkt waarmee je meteen aan de slag kan. Ook Travel360 heeft mogelijkheden voorzien om nu in een cashflow moeilijke periode toch actief te blijven.

Posted in Geen onderdeel van een categorie | Reacties uitgeschakeld voor Hoe nu blijven communiceren in de reissector?

Waarom je nu niet mag stoppen met communiceren

Als reismerk of vakantiebestemming is het een onzekere periode. Het perspectief op herstel of de timing ervan ontbreekt vaak. Toch is het belangrijk dat je net nu niet stopt met communiceren. Reizigers blijven zoeken naar inspiratie, dromen voor de toekomst en algemeen staan consumenten nu zelfs meer open voor advertenties. Blijf je communiceren, dan bouw je een band op met je klanten of bezoekers en heb je een voorsprong opgebouwd voor later.

In een laatste consumentenonderzoek van het studiebureau GFK zie je dat mensen wel angst hebben voor de economische impact door de corona crisis maar dat ze vaak hun eigen financiële situatie minder somber inzien. Ze blijven spenderen. 30% van hen spendeert nu zelfs meer dan voordien. Van diegenen die nu minder spenderen staat sparen voor een volgende reis zelfs op de eerste plaats qua concrete toekomstige aankopen (11%).

Algemeen zijn consumenten nu ook makkelijker te bereiken. Ze spenderen tot 60% meer tijd op het internet of voor de televisie. En wanneer ze dat doen, dan zijn ze ook nog meer ontvankelijk voor commerciële boodschappen. 23% kijkt nu vaker naar advertenties, zolang de boodschap maar aangepast is. Duw minder richting conversie in je reismarketing, maar toon begrip voor de situatie waarin reizigers zich bevinden en bouw een band en een bereik op die je erna kan verzilveren.

Vergeet daarbij ook zeker de reisprofessionals niet. Zij speelden een cruciale rol bij het repatriëren van klanten en toonden als reisagent of tour operator hun toegevoegde waarde. Het wordt nog een moeilijke periode voor hen. Maar op termijn hebben zij extra kansen om reizigers opnieuw aan hen te binden. 

Communiceer als reismerk of bestemming met die reisprofessionals. Organiseer webinars of zet online trainingen op waarmee ze in deze periode zichzelf kunnen verdiepen in jouw product en straks extra verkoop genereren. Help hen ook met inspiratie, video’s, foto’s, recepten of andere zaken die zij kunnen gebruiken om hun klanten verder te laten dromen over vakanties.

Dat laatste is algemeen genomen heel belangrijk. Blijf het vakantiegevoel uitstralen. 

Maar hoe moet je dan aan de slag? Hoe kan je nu verder communiceren en de reiziger op een efficiënte manier bereiken? Nu wil je immers niet de grote marketingbudgetten uitgeven. Wij lijsten hier een aantal goede voorbeelden en cases voor je op

Posted in Geen onderdeel van een categorie | Reacties uitgeschakeld voor Waarom je nu niet mag stoppen met communiceren

Trends en kansen voor een toerisme 2.0

De laatste weken monitort KonsulTra nauwgezet de Belgische reismarkt voor zijn klanten. In het begin van het jaar hadden we het nog over de groei van de sector. De afgelopen jaren zagen we de reislust bij de Belg steeds groter worden en de prognoses voor 2020 waren veelbelovend. Nu zit de reissector in het midden van de storm. De uitdagingen zijn groot, maar op termijn liggen er ook kansen in de ontwikkeling van een toerisme 2.0.

De situatie verandert razendsnel. Als je over de huidige impact en maatregelen communiceert, dan word je al snel terug ingehaald door de realiteit. Heb je graag een stand van zaken met inzicht in de huidige situatie voor jouw reismerk of bestemming, dan kan je ons altijd contacteren. We helpen met plezier. 

Wij kijken graag voortdurend naar kansen in de markt. Naar mogelijkheden om nu te blijven communiceren maar ook naar trends voor de toekomst waarvan wij verwachten dat het doorbreken ervan nu enkel zal versneld worden. Je zag al een veranderend reisgedrag richting andere vormen van vakanties, reizen met meer purpose, bewuster met meer waarde voor jezelf en respect voor je omgeving.

Trends die straks ongetwijfeld zullen versnellen

  • Reizen met meer persoonlijke waarde

Consumenten kijken naar andere manieren om op reis te gaan, met meer verrijkende ervaringen. Het hoeft niet altijd meer zon, zee en strand te zijn. Reizigers ontdekken nieuwe bestemmingen, nieuwe manieren om een land te ontdekken, met zin voor authentieke belevingen. Reizen evolueert, weg van mainstream richting reizen met meer persoonlijke waarde. Je ziet ook niches in de reismarkt steeds belangrijker worden. Reizen meer op maat van interesses, hobbies en levensfilosofie. De manier waarop we reizen en de keuzes die we maken veranderen.

  • Groeiend besef van duurzaamheid 

Vliegschaamte, schaamte om te reizen, het zijn begrippen die je steeds vaker in de media hoorde. Consumenten worden zich inderdaad bewuster van hun impact op de wereld. Voor reizen is dat niet anders. Met het groeiend besef van duurzaamheid moet je rekening houden als reismerk of bestemming.

  • Wellness, gezondheid en lichaamsbewustzijn

Wellnessreizen, fitnessreizen, yogareizen, meditatie. Mensen krijgen steeds meer bewustzijn over hun eigen lichaam. Tijd voor zichzelf. Tijd om aan de mentale en lichamelijke gezondheid te werken. Een trend die zich doorzet in reizen, zowel door koppels, singles of kleine groepen. Daarbij kiezen we ook meer voor actieve vakanties in het midden van de natuur. 

  • Multigeneratie vakanties

In een jachtig leven zijn de kansen om echt even samen te zijn heel beperkt. Dat geldt net zo voor verschillende generaties in families. Steeds vaker zien we momenten waarop grootouders samen met hun kinderen en kleinkinderen op vakantie gaan. Nu we mekaar hard hebben moeten missen zullen deze multigeneratie vakanties met meer regelmaat ingepland worden.
 

Liggen er kansen op een toerisme 2.0?

Vandaag ligt jouw prioriteit in het herlanceren van het toerisme. Maar erna komt een kans om voor je bestemming of reismerk om na te denken over een toerisme 2.0.

Hopelijk zien we straks met z’n allen de echte waarde van reizen. Want reizen is een unieke kans om te genieten van het leven maar ook om te leren en te groeien. In contact met lokale mensen van over heel de wereld, maar ook met respect voor hun leefwereld. Een meer duurzame manier van reizen waar men gerust de marge ook onder de loep mag nemen.

Tijd dus allicht om te kijken naar trends, naar vakantiebeleving en vakantieproducten.

KonsulTra zoomt vaak in op trends en reisniches. Samen met onze klanten analyseren we de kansen in de markt, kijken we hoe we die kunnen bewerken en zetten we een gericht actie- of communicatieplan op waarmee we de markt verder ontwikkelen. 

Posted in Geen onderdeel van een categorie | Reacties uitgeschakeld voor Trends en kansen voor een toerisme 2.0

Kanaal-Z en KonsulTra lanceren Z-Zakenreizen en Z-Meetings

De afgelopen jaren evolueerde Kanaal-Z / Canal-Z van een financieel economische naar een brede business zender. Daarbij werd er ingespeeld op community nieuws en ontstonden er Z-Ambassadors. Diverse reeksen als Z-Ondernemen, Z-Energie, Z-Innovatie en Z-HR werden gelanceerd. 

Dankzij de verbreding via de verschillende communities groeide ook het kijkersaantal. Vandaag volgen zo’n 334.985 Belgen dagelijks de vernieuwde business zender. Op weekbasis worden zo’n 1.349.901 kijkers bereikt. (bron: CIM TV/ by Transfer/Arianna January 2018)

Met die gerichte verbreding achter de rug is het nu tijd om communities aan te brengen die voor het brede publiek van ondernemers en managers interessant zijn. Dit jaar komen zo zakenreizen en het MICE-toerisme aan bod. Ook het vrijetijdstoerisme kan hierin meegenomen worden. 

KonsulTra heeft de afgelopen jaren met z’n merk TripTelling al heel wat expertise opgebouwd in video en (online) storytelling. Vanuit die expertise en met een ruime achtergrond in de reissector ontstond de nieuwe samenwerking met Kanaal-Z/Canal-Z. De eerste contacten met potentiële partners werden alvast opgestart en we brengen binnenkort ongetwijfeld de eerste mini-reeksen gekoppeld aan relevante reis- en meetingthema’s. 

Alex Coene, netmanager Kanaal-Z/Canal-ZKanaal Z (NL) – Canal Z (FR), de enige business zenders in Vlaanderen, Wallonië en Brussel, staat voor betrouwbare financieel-economische berichtgeving met een klare kijk op business, economie en geld. De open zenders zorgen voor duiding en inspiratie. Z-Zakenreizen en Z-Meetings passen perfect in het gevarieerde en gespecialiseerde aanbod en zullen zorgen voor een verdere diversificatie van ons programma-aanbod. 

Als reisonderneming kan je je nu dus als expert profileren op het vlak van zakenreizen of meetings en incentives aan de hand van een inhoudelijke samenwerking.  Jouw bedrijf of bestemming wordt op die manier verweven in een mini-reeks van 5 of 10 minuten of krijgt een plek binnen thematische uitzendingen. De samenwerking overstijgt ook de tv-uitzendingen. Zo plaatsen we de gerealiseerde video’s ook een jaar online op de website van Kanaal-Z.be en Canal.Z.be, kunnen ze gebruikt worden binnen een online marketing campagne en worden ze ook vrij van rechten aan de partners aangeleverd voor jullie eigen verspreiding ervan. 

Er werd gewerkt aan verschillende interessante formules waardoor het ook voor kleinere ondernemingen haalbaar wordt om hierin mee te stappen. Ben je benieuwd naar de verschillende opties en mogelijkheden en wil je ook dit uiterst interessant publiek aan managers en ondernemers bereiken?  Aarzel dan niet om met ons contact op te nemen via info@konsultra.be of bel naar 0032 468 17 28 46.

Posted in Geen onderdeel van een categorie | Reacties uitgeschakeld voor Kanaal-Z en KonsulTra lanceren Z-Zakenreizen en Z-Meetings

Culinair Nederland, een nieuw reissegment voor de toekomst

Gastronomische vakanties en Nederland? Reken maar van wel. De tijd dat wat neerbuigend gesproken werd over culinair Nederland is al een tijdje voorbij. Met 110 sterrenrestaurants heb je er heel wat keukentalent. Ook Gault & Millau heeft ondertussen een uitgebreide gids met heel wat Haute-Cuisine in les Pays-Bas. Hoog tijd om dit in de verf te zetten onder de Belgische vakantiegangers. Het doel? Een nieuw reissegment creëren met focus op herhaalbezoek. 

Het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen zal hiervoor nauw samenwerken met KonsulTra tijdens een campagne die tot begin 2021 zal lopen. Van onderzoek, over productontwikkeling tot het versterken van het imago en een uitgebreide communicatiecampagne. De komende 12 maanden wordt dit een speerpunt in de promotie van onze noorderburen in Vlaanderen. 

De elementen van deze campagne liggen alvast klaar om uitgerold te worden:

  • Onderzoek en dataverrijking
  • Productontwikkeling op niveau van het lokaal aanbod en op niveau van de Belgische reismarkt
  • Kennisdeling over de Belgische kwaliteitsreiziger met de Nederlandse vakantiemakers
  • Ontwikkelen van landingspagina’s, contentcreatie en een sociale mediastrategie
  • Traditionele PR met persreizen en persberichten maar ook een ruime samenwerking met bloggers
  • B2B en B2C nieuwsbrieven
  • Videoverhalen en een ruime online marketing campagne, van prospectie tot retargeting 

Centraal in dit alles is de samenwerking met Gault & Millau die in november 2020 de nieuwe Belgische gids zal voorstellen met Nederland als gastregio, inclusief alle troeven op culinair en toeristisch vlak. 

Het komende jaar zullen Belgische vakantiegangers stap voor stap ontwaken in een land van smaken. 

Posted in Geen onderdeel van een categorie | Reacties uitgeschakeld voor Culinair Nederland, een nieuw reissegment voor de toekomst

De Belgische reismarkt groeit

Verschillende studies bevestigen het. De Belgische reismarkt groeide de laatste 2 jaren. En als je de intenties bekijkt, dan ziet het er voor 2020 ook goed uit. Steeds meer Belgen gaan op vakantie. Die vakanties worden wel algemeen korter en vaker op het jaar gepland. Zo zie je vooral toenames tijdens de schoolvakantieperiodes. Even naar de zon in de herst- of kerstvakantie, een citytrip tijdens één van de lange weekends in het voorjaar, wintersport tijdens de krokusvakantie of een verre reis met Pasen. Het zijn maar enkele voorbeelden vanuit verschillende motivies van reisgedrag. 

Niet alle studies zijn éénduidig wanneer het komt op de juiste aantallen, maar de trend is overal gelijk. Voor Belgische gezinnen betekenen vakanties een waardevol deel van het leven. 

Onderzoek vakanties en reizen, Statbel

Het totaal aantal reizen van de Belgische bevolking steeg met 1,8 miljoen (10%) tussen 2017 en 2018. Het onderzoek van het Belgisch statistiekbureau concludeert dat Belgen in 2018 in totaal 20,5 miljoen reizen maakten van minstens één nacht. 12,5 miljoen reizen waren meer dan 4 nachten. In die gevallen was 5% van de reizen om beroepsredenen. Bij kortere reizen werden 11% van de reizen ondernomen voor het werk. 

Groeit zet zich door in 2019 

Op 8 januari presenteerde ABTO (de Belgische federatie van touroperators) de cijfers van hun reisonderzoek in samenwerking met het studiebureau GFK. Dat onderzoek bevraagt maandelijks 750 Belgen naar hun reisgedrag en geboekte vakanties. 

Tijdens de zomer van 2019 werden 14,3 miljoen vakanties ondernomen door Belgische consumenten. Dat is een groei van 9% ten opzichte van 2018. 

Ook in 2020 zullen we reizen. Dat blijkt uit een nieuwe studie van ABTO waarbij 4 keer per jaar gepeild zal worden naar de reisintenties voor de komende 12 maanden. 83% van de ondervraagden heeft alvast de intentie om op vakantie te gaan. Daarvan zullen er 42% het vliegtuig nemen, 37% de wagen, 7% de bus en 6% de trein.  

De 6% voor de trein lijkt nog niet veel, maar er zit wel een duidelijke groei in de markt. Een groeiend klimaatsbewustzijn en de komst van nieuwe initiatieven zoals de nachttrein naar Wenen zal de komende jaren ongetwijfeld reizen met de trein aan populairiteit laten winnen. 

Posted in Geen onderdeel van een categorie | Reacties uitgeschakeld voor De Belgische reismarkt groeit

Videoverhalen: Iedereen liefde voor de Kust

Sinds kort kan je aan de Kust, net als 10 bekende Vlamingen, jouw moment delen aan één van de grote fotoframes geplaatst in tien badsteden. Heel wat mensen koesteren immers mooie herinneringen aan hun vakanties aan zee. Stuk voor stuk mooie verhalen. Westtoer wilt met deze campagne dan ook iedereen aanzetten om die gekoesterde momenten te gaan delen. Houten frames werden geïnstalleerd, telkens voorzien met een quote van kustliefhebbers en mét een prachtig zicht op zee, strand of duinen. Daarvoor werd er een samenwerking aangegaan met bekende Vlamingen, elk met een bijzondere band met onze Belgische kust. 

KonsulTra zal de bijhorende verhalen brengen aan de hand van heel persoonlijke video’s. David Dehenauw, Ozark Henry, Christel Van Dyck, Kamagurka en Kurt Van Eeghem deelden zo alvast hun liefde voor de Kust. In het totaal zullen 10 videoverhalen van telkens 1 minuut je tonen hoe de zee over de seizoenen heen, zorgt voor de nodige vitamienen voor lichaam en geest. Een online marketingcampagne zal de liefde van de BV’s in 2020 tot bij de vakantiegangers brengen. 

Bekijk hier alvast het filmpje van David Dehenauw en zijn liefde voor Blankenberge

Posted in Geen onderdeel van een categorie | Reacties uitgeschakeld voor Videoverhalen: Iedereen liefde voor de Kust

Ontvang de nieuwsbrief van KonsulTra

Ben je graag als allereerste op de hoogte van de laatste toerismetrends? En wil je nooit meer een van onze activiteiten missen? Schrijf je in op de gratis nieuwsbrief.

Over KonsulTra

Breng reizigers uit de Benelux naar je toe

Konsultra op Facebook  Konsultra op Instagram

Contacteer ons.

KonsulTra BVBA
Pastorijweg 78
B-1790 Hekelgem
BE 0553.806.256
Tel: +32 468 17 28 46
info@konsultra.be

 

© 2020 Konsultra. GebruiksvoorwaardesPrivacy PolicyCookie Policy.
Website by Shtick.

Top