Lancering Gault & Millau 2021 met Nederland als Gastland

We konden dit jaar onze smaakpapillen net wat minder verwennen maar het online alternatief ter lancering van de nieuwe Gault & Millau kon ons zeker bekoren. Het was een ideaal moment om de aftrap te geven van onze Culinair Nederland campagne. Dankzij een krachtige videoboodschap werd het meteen duidelijk. Nederland innoveert. Nederland staat op gastronomisch hoog niveau. En dat kan je als liefhebber van culinaire vakanties straks zelf gaan ontdekken. Benieuwd naar wat de bestemming en vijf van haar partners te bieden hebben? Surf naar www.holland.com/culinair-nederland

Het komende jaar zetten we tal van acties op om deze boodschap verder te onderlijnen. Dit filmpje brengt de perfecte preview.

Posted in Geen onderdeel van een categorie | Reacties uitgeschakeld voor Lancering Gault & Millau 2021 met Nederland als Gastland

Hongarije ondersteunen met hun marktontwikkeling

De komende weken en maanden zal KonsulTra de Dienst voor Toerisme van Hongarije ondersteunen met hun marktontwikkeling. Afgelopen zomer bleek België plots aan de top te staan als inkomende markt. Hét signaal voor de Hongaarse Dienst voor Toerisme om van marktontwikkeling in België een prioriteit te maken. 

Wij zullen hun alvast helpen met het organiseren van webinars, het uitsturen van B2B nieuwsbrieven en persberichten en het opzetten van contacten met de juiste toerismespelers. Voor 2021 kijken we samen hoe we hun toeristisch potentieel maximaal kunnen uitspelen. 

Over Hongarije

Hongarije bevindt zich in het hart van Europa. De rivier de Donau stroomt er door de bruisende hoofdstad Boedapest richting het zuiden van het land, dat wordt gekenmerkt door eindeloze bossen en een grote verscheidenheid aan thermale baden. Daarnaast heeft er in de afgelopen jaren een gastronomische revolutie plaatsgevonden in Hongarije. Op bijna elke straathoek van de hoofdstad zijn restaurants, bistro’s en street food stalletjes te vinden, terwijl ook op het platteland het gehele jaar genoten kan worden van de beste lokale wijnen. Of het nu gaat om een bezoek aan de verfijnde universiteitsstad Szeged, een trip naar een van de maar liefst acht UNESCO-werelderfgoedlocaties (waaronder het eeuwenoude stadje Hollókö en het kasteel Buda), het ervaren van een van de vele festivals of een duik in Balatonmeer, in Hongarije is er voor iedereen een unieke ervaring om te beleven.

Voor meer informatie, bezoek https://wowhungary.com/

Posted in Geen onderdeel van een categorie | Reacties uitgeschakeld voor Hongarije ondersteunen met hun marktontwikkeling

Een nieuwe identiteit en verhaallijnen voor het Scheldeland

Het Scheldeland is een regio in volle ontwikkeling. Er wordt volop geïnvesteerd in toerisme, recreatie en natuurontwikkeling. Het Scheldeland heeft dus zonder twijfel heel wat toeristisch en recreatief potentieel. Een ambitieus plan werd uitgewerkt voor de promotie van de regio. Om hier volop in te slagen besliste men op zoek te gaan naar een kantoor dat hen kon begeleiden in de zoektocht naar een nieuwe identiteit, DNA en verhaallijnen die de alle stakeholders moet verbinden. Het resultaat moest ook vooral meteen hands-on kunnen toegepast worden door alle vakantiemakers met praktische handvaten voor productontwikkeling en communicatie. 

KonsulTra werd aangesteld als partner in de uitwerking van een participatief proces. Samen met onze partners CityD-WES en Shtick zoeken we naar de juiste positionering en toekomstvisie en vertalen we het resultaat in een merkengids en een wegwijzer voor alle stakeholders. 

De komende maanden duiken wij alvast onder in deze regio die een groot deel van de provincies Oost-Vlaanderen en Antwerpen beslaat. De uitkomst van deze oefening mag je verwachten net voor de zomer van 2021. 

Posted in Geen onderdeel van een categorie | Reacties uitgeschakeld voor Een nieuwe identiteit en verhaallijnen voor het Scheldeland

Vakantiepromotie in Eigen Land – Hoe Kansen Benutten?

2020 is een jaar geworden dat we niet snel zullen vergeten. De reissector kreeg rake klappen. Toch ontstonden er ook kansen. Vakanties in eigen land werden herontdekt, net als de pracht van de eigen regio tijdens fiets- of wandeltochten. 

Tijdens de zomermaanden gingen bovendien toch nog meer dan 3 miljoen Belgen op vakantie. Een groot deel ervan koos voor het eigen land. Ook in 2021 liggen er kansen voor de staycation waarbij toeristen op zoek gaan naar nieuwe ervaringen en verborgen parels. 

Maar hoe maak je jouw locatie, logies, regio, activiteit,… het meest passend voor de toerist in eigen land? Welke type activiteiten moet je aanbieden of op welke ervaringen kan je inzetten? En hoe pak je dan de promotie vast? 

Konsultra en CityD-WES, twee organisaties met jarenlange ervaring binnen de toeristische sector, slaan hiervoor de handen in elkaar.

Samen bieden we inzicht in de voor jou relevante data, weten we welke de booming trends zijn en reiken we specifiek voor jouw locatie praktische handvaten aan om de omslag te maken en kansen te grijpen. 

Onze oplossingen
3 niveaus

Niveau 1: Praktisch toepassen van bestaande studies

Hier kijken we naar bestaande studies, markttendsen en eigen inzichten. KonsulTra en CityD-WES hebben heel wat naslagwerk en eigen studies waarop we kunnen terugvallen. We brengen onderzoeken en inzichten van de afgelopen maanden in kaart en vertalen die richting de noden en de schaal van locatie, logies, regio of activiteit. Die vertaling doen we meteen hands-on, met praktische handvaten en to-the-point aanbevelingen. 

Budget 1.500 Euro

Niveau 2: Gericht aanvullend onderzoek

Bij deze optie gaan we de beschikbare kennis aanvullen met enkele gerichte vragen en doelstellingen. Deze nemen we mee in onze bestaande tools en oplossingen als de Consumeter waarbij we peilen naar consumentengedrag. Ook een bevraging bij relevante doelgroepen, stakeholders en experten behoort tot de mogelijkheden. Telkens met de bedoeling om budgetvriendelijk meer op maat jouw locatie, logies, regio of activiteit te kunnen ondersteunen. 

Budget: 1.500 Euro + Aanvulling Volgens Wensen

Niveau 3: Een analyse volledig op maat

Samen kijken we naar de doelstellingen en bepalen we een plan van aanpak. Dat plan van aanpak wordt volledig op maat samengesteld. Het eindresultaat is een analyse met aanbevelingen en concrete tips voor jouw locatie, logies, regio of activiteit. Van positionering, over productontwikkeling tot actiegericht communiceren. Wij zorgen ervoor dat de informatie bruikbaar is en meteen praktisch toepasbaar. 

Budget: Voorstel op Maat

Interesse?

Ben je benieuwd naar de mogelijkheden en ontvang je graag meer informatie? Stuur ons een mail naar info@konsultra.be. Wij plannen met plezier een call in zodat we samen de juiste optie bekijken. 

Wie is CityD-WES?

De CityD-WES Group beschikt over twee filialen (Brugge en Houthalen-Helchteren) en over een team van experts in diverse vakgebieden. Met twee ijzersterke merknamen, CityD en DataD, begeleiden we onder andere de toeristische sector bij hun projecten.

DataD, dynamic research and strategy zet in op (markt)onderzoek en strategieontwikkeling voor bedrijven en maatschappelijke organisaties in hun zoektocht naar herpositionering, marktkansen, haalbaarheid/potentieel of optimalisatie.CityD, dynamic city improvement staat voor strategisch onderzoek naar de wenselijkheid en haalbaarheid van stedelijke voorzieningen zoals detailhandel, toerisme, vrije tijd en wonen.


Meer info: https://cityd-wes.be

Posted in Geen onderdeel van een categorie | Reacties uitgeschakeld voor Vakantiepromotie in Eigen Land – Hoe Kansen Benutten?

KonsulTra officiële vertegenwoordiger van Tenerife

Eigenlijk is het al sinds februari maar plots werden we heel snel en heel hard tot de orde van de dag geroepen. Heel de tijd hebben we nog niet de kans gehad om het officieel te maken. Maar bij deze. KonsulTra zal al minstens één jaar Tenerife promoten op de Belgische en Luxemburgse markt in samenwerking met onze partner Interface Tourism Netherlands die Nederland voor zijn rekening neemt.

De komende maanden zullen we ons concentreren op de herlancering van het toerisme maar tegelijkertijd kijken we ook naar de mogelijkheden op langere termijn. We willen namelijk werken aan het imago van de bestemming. Zo zullen we inzetten op de verjonging van het profiel aan toeristen en aantonen dat de bestemming veel meer is dan het populaire Zuiden. 

Verwacht je aan tal van online en B2C campagnes, aan videomarketing en gerichte promoties. Wij analyseren verder alle mogelijkheden op de markt en sturen bij waar nodig. Het wordt een intense samenwerking. 

Posted in Geen onderdeel van een categorie | Reacties uitgeschakeld voor KonsulTra officiële vertegenwoordiger van Tenerife

Ga deze zomer op Route du Bonheur

De afgelopen maanden hebben heel wat Belgen hun eigen regio herontdekt. We trokken al wandelend of fietsend doorheen de eigen streek en ontdekten onderweg lokale producten en leuke plekjes.  Deze zomer liggen er nieuwe kansen om Belgen op reis te laten gaan in het eigen land.  4 Relais & Châteaux hotels besloten de krachten te bundelen. Zij nemen je mee op Route du Bonheur. Op rondreis langs historische centra, creatieve cultuursteden, verrassende boetiekjes, zonnige terrasjes en mooie natuurgebieden. Een naam die waarmaakt wat hij belooft. Want België heeft alles in zich voor een onvergetelijke zomervakantie.

KonsulTra mocht mee vorm geven aan het concept en de communicatie. We presenteren de vier prachtige hotels maar zoomen ook in op de troeven van de regio’s waar ze gevestigd zijn. Een vakantieganger kiest namelijk niet alleen waar hij of zij blijft overnachten. Het hele plaatje moet kloppen. De beleving moet juist zitten. 

Aan de hand van een microsite in het Nederlands en het Frans, op maat gemaakte nieuwsbrieven en een gerichte sociale media campagne zullen we de komende maanden reizigers warm maken om op Route du Bonheur te gaan. Een luxueuze rondreis doorheen België aan uitzonderlijke tarieven. 

Wij vonden dit alvast een mooi voorbeeld van hoe je als logies de handen in mekaar kan slaan en samen kan komen tot nieuwe arrangementen en sterke promotie. 

Benieuwd? Wil je zelf ook wel op Route du Bonheur van Brugge tot Lanaken? Of van Antwerpen tot Rochefort? Bezoek de website www.routedubonheur.be

Posted in Geen onderdeel van een categorie | Reacties uitgeschakeld voor Ga deze zomer op Route du Bonheur

De Belg blijft reizen

Het merendeel van de Belgen plant na de corona crisis gewoon opnieuw met vakantie te gaan. Wij hebben met z’n allen dus nog steeds zin om te reizen. Voor 2020 zijn we wel wat meer afwachtend geworden en zullen we vooral vertrekken in augustus of tijdens de herfst. Algemeen kijken we vooruit naar 2021, maar we plannen wel degelijk te vertrekken. 

4 keer per jaar onderzoekt ABTO en het studiebureau GFK in samenwerking met het Garantiefondsreizen de reisintenties van de Belg voor de komende 24 maanden. De resultaten van het laatste rapport geven ons interessante inzichten in de reisplannen na de covid-19 crisis. 

Wij presenteren jullie de belangrijkste conclusies. 

Gaan we dit jaar op vakantie?

  • 71% van de Belgen plant op vakantie te vertrekken in de komende 12 maanden, ten opzichte van 82% voor corona. 1 op 3 verkiest wel te wachten tot 2021. 
  • Wie dit jaar nog wilt vertrekken, kijkt vooral naar eind augustus en de herfst. De piek tijdens de zomervakanties schuift op die manier wat op van juli naar wat later tijdens de zomer. 
  • Wie geen reisplannen heeft voor de komende 12 maanden geeft het coronavirus (33%) als belangrijkste reden op. 
  • Voor de zomer zien we geen onmiddellijke stijging van het aantal last minute boekingen (30 dagen voor vertrek). Maar er is wel potentieel. 14% wilt wel degelijk nog last minute boeken en 22% twijfelt nog. 

Binnenland of het buitenland?

  • 14% van de Belgen denkt eraan om de volgende vakantie in het eigen land te blijven. Dat toont aan dat het buitenland toch nog steeds verkozen wordt op een vakantie in België. Voor de crisis gaf 10% aan in eigen land te blijven. Er is dus een wijziging met een groei voor het binnenland maar die is toch vrij beperkt. 
  • Welke bestemmingen verkiezen we?
    • Europese bestemmingen zitten in de lift (72% ten opzichte van 67% voor de crisis)
    • Nederland staat als sterkste stijger in de top 3 met 8,09%. Frankrijk staat nog steeds op de eerste plaats met 11,83%. Spanje volgt op de tweede plaats met 9,59%.

Hoe gaan de op reis?

  • Algemeen moeten zowel busreizen als vliegreizen inboeten voor vakanties met de eigen wagen. Ook al kiest 39% nog steeds voor het vliegtuig, je ziet wel dat er meer gekeken wordt naar kleinere en regionale luchthavens om de massa’s te vermijden.
  • 1 op 2 Belgen kiest voor het hotel maar daarnaast zien we wel een shift naar campings of het huren van een villa, appartement of chalet. 
  • We wachten iets langer met op vakantie gaan maar willen er dan wel meer aan spenderen. Het budget voor vakanties stijgt met 11,5% per persoon. 
  • Actieve vakanties zitten in de lift met veel wandelen, lopen en fietsen

Had je graag bijkomende inzichten vanuit deze studie of ontvang je graag extra marktinformatie? Aarzel dan niet om ons te contacteren via info@konsultra.be

Posted in Geen onderdeel van een categorie | Reacties uitgeschakeld voor De Belg blijft reizen

Hoe nu blijven communiceren in de reissector?

Momenteel mag er niet gereisd worden en gaat de reissector door een heel onzekere periode. Toch mag je nu zeker niet stoppen met communiceren. Consumenten staan immers meer open voor advertenties, ze blijven dromen over reizen en zijn bovendien makkelijker te bereiken. Wij gaven hier een overzicht van enkele inzichten en waarom je zeker nu ook moet blijven banden opbouwen met reizigers. 

Maar wat kan je dan nu doen? Hoe kan je de reiziger het best benaderen? Wij lijsten enkele voorbeelden op van communicaties die we deden voor klanten of enkele goede cases die we de laatste weken zagen. 

Algemeen is het belangrijk dat je jouw boodschap aanpast. Minder gericht op conversie. Altijd begrip toonend voor de situatie waarin de reiziger zich bevindt. Ook steeds positief gebracht en zo authentiek mogelijk. Virtuele ervaringen, manieren om de bestemming tot bij de mensen thuis te brengen, het gebruiken van locals, inzetten op vakantieherinneringen en sociale media spelen een cruciale rol. Daarin zie je vandaag de dag ook heel wat creativiteit. 

Videocampagne Tenerife

#WIJKOMENTERUG
#NOUSREVIENDRONS
#WELLBEBACK

Een boodschap van hoop. Gericht op de toekomst. Daarmee pakt de Dienst voor Toerisme uit. Wij verspreiden die boodschap aan de hand van een sociale media campagne, een samenwerking met bloggers, maar ook de reisagenten gebruiken het filmpje graag om hun klanten te blijven inspireren. 

Je ziet meteen aan het engagement met de video dat reizigers zich verbonden voelen. Het aantal fans en volgers van de sociale media groeit. Je ziet het verkeer richting de website toenemen. Bovendien bouwen we op die manier een database op die we straks opnieuw kunnen bereiken eens je terug naar het eiland kan. Nu communiceren, straks converteren. 


Breng Thailand naar je thuis

Momenteel kan je niet naar Thailand. Breng dan Thailand naar je thuis. Waag jezelf aan een Phad Thai recept, ga aan de slag met Thaise ingrediënten, kijk naar filmen opgenomen op de bestemming en waan je even in Thailand of doe een beroep op de beste Thaise Restaurants met take-away service. 

Wij zetten een samenwerking op met reismedia als june.be, schakelden bloggers en media in en konden tellen op onze partner Gault & Millau om het verhaal mee uit te dragen. 

Enkele voorbeelden:


Virtuele wandelingen in Vlaams-Brabant

Toerisme Vlaams-Brabant lanceerde virtuele wandelingen aan de hand van slow tv-walking. Geluid speelt algemeen een belangrijke rol. Luisteren naar het kabbelen van een beek of hoe de wind waait tijdens een wandeling. Toerisme Vlaams-Brabant speelt hier goed op in en brengt met een go-pro de wandeling, helemaal, zoals ze is. Je kan de virtuele wandelingen volgen via hun Facebook pagina.


Webinars en online trainingen

Iberostar blijft de band houden met reisagenten. Wekelijks zetten ze webinars op waarin ze informatie delen over de bestemmingen waar ze hotels hebben en geven op die manier ook productinformatie mee. En die formule heeft succes. Met Tenerife maakten we deel uit van één van deze webinars waar meer dan 150 reisprofessionals aan deelnamen. 


Portugal lanceerde nu een online training via Travel360. Een goed moment zo blijkt. Een dag later hadden reeds 40 reisagenten de training reeds voltooid. Nu communiceren is dus de boodschap. Blijven inzetten op kennisdeling en inspiratie.


Dergelijke voorbeelden zijn talrijk. Je ziet vandaag heel wat creativiteit. Wij delen met plezier inspiratie met je of helpen om reizigers aan het dromen te zetten over jouw reismerk of bestemming. Stop niet met communiceren. Heb je hulp nodig? Contacteer ons dan. 

Samen met onze vaste partner Sound of C hebben we trouwens een aantal formules uitgewerkt waarmee je meteen aan de slag kan. Ook Travel360 heeft mogelijkheden voorzien om nu in een cashflow moeilijke periode toch actief te blijven.

Posted in Geen onderdeel van een categorie | Reacties uitgeschakeld voor Hoe nu blijven communiceren in de reissector?

Waarom je nu niet mag stoppen met communiceren

Als reismerk of vakantiebestemming is het een onzekere periode. Het perspectief op herstel of de timing ervan ontbreekt vaak. Toch is het belangrijk dat je net nu niet stopt met communiceren. Reizigers blijven zoeken naar inspiratie, dromen voor de toekomst en algemeen staan consumenten nu zelfs meer open voor advertenties. Blijf je communiceren, dan bouw je een band op met je klanten of bezoekers en heb je een voorsprong opgebouwd voor later.

In een laatste consumentenonderzoek van het studiebureau GFK zie je dat mensen wel angst hebben voor de economische impact door de corona crisis maar dat ze vaak hun eigen financiële situatie minder somber inzien. Ze blijven spenderen. 30% van hen spendeert nu zelfs meer dan voordien. Van diegenen die nu minder spenderen staat sparen voor een volgende reis zelfs op de eerste plaats qua concrete toekomstige aankopen (11%).

Algemeen zijn consumenten nu ook makkelijker te bereiken. Ze spenderen tot 60% meer tijd op het internet of voor de televisie. En wanneer ze dat doen, dan zijn ze ook nog meer ontvankelijk voor commerciële boodschappen. 23% kijkt nu vaker naar advertenties, zolang de boodschap maar aangepast is. Duw minder richting conversie in je reismarketing, maar toon begrip voor de situatie waarin reizigers zich bevinden en bouw een band en een bereik op die je erna kan verzilveren.

Vergeet daarbij ook zeker de reisprofessionals niet. Zij speelden een cruciale rol bij het repatriëren van klanten en toonden als reisagent of tour operator hun toegevoegde waarde. Het wordt nog een moeilijke periode voor hen. Maar op termijn hebben zij extra kansen om reizigers opnieuw aan hen te binden. 

Communiceer als reismerk of bestemming met die reisprofessionals. Organiseer webinars of zet online trainingen op waarmee ze in deze periode zichzelf kunnen verdiepen in jouw product en straks extra verkoop genereren. Help hen ook met inspiratie, video’s, foto’s, recepten of andere zaken die zij kunnen gebruiken om hun klanten verder te laten dromen over vakanties.

Dat laatste is algemeen genomen heel belangrijk. Blijf het vakantiegevoel uitstralen. 

Maar hoe moet je dan aan de slag? Hoe kan je nu verder communiceren en de reiziger op een efficiënte manier bereiken? Nu wil je immers niet de grote marketingbudgetten uitgeven. Wij lijsten hier een aantal goede voorbeelden en cases voor je op

Posted in Geen onderdeel van een categorie | Reacties uitgeschakeld voor Waarom je nu niet mag stoppen met communiceren

Trends en kansen voor een toerisme 2.0

De laatste weken monitort KonsulTra nauwgezet de Belgische reismarkt voor zijn klanten. In het begin van het jaar hadden we het nog over de groei van de sector. De afgelopen jaren zagen we de reislust bij de Belg steeds groter worden en de prognoses voor 2020 waren veelbelovend. Nu zit de reissector in het midden van de storm. De uitdagingen zijn groot, maar op termijn liggen er ook kansen in de ontwikkeling van een toerisme 2.0.

De situatie verandert razendsnel. Als je over de huidige impact en maatregelen communiceert, dan word je al snel terug ingehaald door de realiteit. Heb je graag een stand van zaken met inzicht in de huidige situatie voor jouw reismerk of bestemming, dan kan je ons altijd contacteren. We helpen met plezier. 

Wij kijken graag voortdurend naar kansen in de markt. Naar mogelijkheden om nu te blijven communiceren maar ook naar trends voor de toekomst waarvan wij verwachten dat het doorbreken ervan nu enkel zal versneld worden. Je zag al een veranderend reisgedrag richting andere vormen van vakanties, reizen met meer purpose, bewuster met meer waarde voor jezelf en respect voor je omgeving.

Trends die straks ongetwijfeld zullen versnellen

  • Reizen met meer persoonlijke waarde

Consumenten kijken naar andere manieren om op reis te gaan, met meer verrijkende ervaringen. Het hoeft niet altijd meer zon, zee en strand te zijn. Reizigers ontdekken nieuwe bestemmingen, nieuwe manieren om een land te ontdekken, met zin voor authentieke belevingen. Reizen evolueert, weg van mainstream richting reizen met meer persoonlijke waarde. Je ziet ook niches in de reismarkt steeds belangrijker worden. Reizen meer op maat van interesses, hobbies en levensfilosofie. De manier waarop we reizen en de keuzes die we maken veranderen.

  • Groeiend besef van duurzaamheid 

Vliegschaamte, schaamte om te reizen, het zijn begrippen die je steeds vaker in de media hoorde. Consumenten worden zich inderdaad bewuster van hun impact op de wereld. Voor reizen is dat niet anders. Met het groeiend besef van duurzaamheid moet je rekening houden als reismerk of bestemming.

  • Wellness, gezondheid en lichaamsbewustzijn

Wellnessreizen, fitnessreizen, yogareizen, meditatie. Mensen krijgen steeds meer bewustzijn over hun eigen lichaam. Tijd voor zichzelf. Tijd om aan de mentale en lichamelijke gezondheid te werken. Een trend die zich doorzet in reizen, zowel door koppels, singles of kleine groepen. Daarbij kiezen we ook meer voor actieve vakanties in het midden van de natuur. 

  • Multigeneratie vakanties

In een jachtig leven zijn de kansen om echt even samen te zijn heel beperkt. Dat geldt net zo voor verschillende generaties in families. Steeds vaker zien we momenten waarop grootouders samen met hun kinderen en kleinkinderen op vakantie gaan. Nu we mekaar hard hebben moeten missen zullen deze multigeneratie vakanties met meer regelmaat ingepland worden.
 

Liggen er kansen op een toerisme 2.0?

Vandaag ligt jouw prioriteit in het herlanceren van het toerisme. Maar erna komt een kans om voor je bestemming of reismerk om na te denken over een toerisme 2.0.

Hopelijk zien we straks met z’n allen de echte waarde van reizen. Want reizen is een unieke kans om te genieten van het leven maar ook om te leren en te groeien. In contact met lokale mensen van over heel de wereld, maar ook met respect voor hun leefwereld. Een meer duurzame manier van reizen waar men gerust de marge ook onder de loep mag nemen.

Tijd dus allicht om te kijken naar trends, naar vakantiebeleving en vakantieproducten.

KonsulTra zoomt vaak in op trends en reisniches. Samen met onze klanten analyseren we de kansen in de markt, kijken we hoe we die kunnen bewerken en zetten we een gericht actie- of communicatieplan op waarmee we de markt verder ontwikkelen. 

Posted in Geen onderdeel van een categorie | Reacties uitgeschakeld voor Trends en kansen voor een toerisme 2.0

Ontvang de nieuwsbrief van KonsulTra

Ben je graag als allereerste op de hoogte van de laatste toerismetrends? En wil je nooit meer een van onze activiteiten missen? Schrijf je in op de gratis nieuwsbrief.

Over KonsulTra

Breng reizigers uit de Benelux naar je toe

Konsultra op Facebook  Konsultra op Instagram

Contacteer ons.

KonsulTra BVBA
Pastorijweg 78
B-1790 Hekelgem
BE 0553.806.256
Tel: +32 468 17 28 46
info@konsultra.be

Geplande events

    Er zijn momenteel geen geplande events.

 

© 2021 Konsultra. GebruiksvoorwaardesPrivacy PolicyCookie Policy.
Website by Shtick.

Top