Atout France

Atout France

  • Assistentie in de B2B ontwikkelingen op de Belgische markt
  • Trade events 
  • Focus op de Franse Overzeese Gebieden en de workshop Travel in France 
Dienst voor Toerisme van Tenerife

Dienst voor Toerisme van Tenerife

  • Promotie van het 'Andere Tenerife' op de Belgische markt
  • Tenerife is meer dan enkel het massatoerisme. 
  • Uitwerking van FAM Trips voor reisprofessionals
  • B2B en B2C campagne voor Tenerife Select, upscale merk van de bestemming 
Dienst voor Toerisme van Thailand

Dienst voor Toerisme van Thailand

  • vertegenwoordiging van Thailand in België en Luxemburg
  • in samenwerking met onze partner Sound of C
  • perscontacten, mediapromotie
  • algemene promotie van de bestemming
  • relaties onderhouden met de trade en business development
  • coordinatie van het marketingplan
  • marktonderzoek
  • co-branding communicatieprojecten
Dienst voor Toerisme van Andalusië

Dienst voor Toerisme van Andalusië

  • Roadshow voor toerisme professionals in België en Luxemburg
  • Workshops in Brussel, Antwerpen en Luxemburg
  • Ter ondersteuning van de dienst voor toerisme van Andalusië en Spanje 
  • Presentatie, workshop, walking diner en animaties
Arubaans Verkeersbureau

Arubaans Verkeersbureau

  • Upscale positioning in België ondersteunen
  • Organisatie van selectieve trade events 
  • in samenwerking met verkopende tour operators
Canarische Eilanden, Promotur

Canarische Eilanden, Promotur

  • Organisatie van roadshow voor toerisme professionals
  • Ter ondersteuning van Promotur en de Spaanse Dienst voor Toerisme
  • Workshops in Ittre, Gent en Luxemburg 
  • Presentatie, workshop en walking diner
Nationaal Instituut voor de Promotie van Toerisme in Argentinië

Nationaal Instituut voor de Promotie van Toerisme in Argentinië

  • in samenwerking met Comunicación Iberoamericana (Madrid) en Tourism Consultancy (Amsterdam)
  • B2B workshops in Brussel en Amsterdam
  • focus op het delen van kennis en networking 
  • presentaties, sales contacten, workshop, diner en Tango
  • events in 2014, 2015 en 2016
Ministerie voor toerisme van Ecuador

Ministerie voor toerisme van Ecuador

  • in samenwerking met Comunicación Iberoamericana
  • verhogen kennis op de Belgische reismarkt
  • contacten met travel professionals en pers 
  • succesvolle events voor trade en pers
Costa Barcelona, Barcelona Province Tourist Board

Costa Barcelona, Barcelona Province Tourist Board

  • B2B en B2C campagne met positionering op de Belgische markt 
  • verdere toelichting bij Costa Barcelona, meer dan alleen Barcelona
  • voorstelling van kuststreek en binnenland rond Barcelona
  • events, persberichten, trade nieuwsbrieven, B2B communicatie het hele jaar door
Patronat de Turisme Costa Brava Girona

Patronat de Turisme Costa Brava Girona

  • in samenwerking met onze partner Sound of C
  • B2B events, persberichten, persconferenties
  • visibiliteit behouden naar pers en toerisme professionals

 

Nationale dienst voor toerisme van Mexico

Nationale dienst voor toerisme van Mexico

  • ter ondersteuning van de Dienst voor Toerisme van Mexico in Parijs
  • heractivatie van de Belgische reismarkt 
  • B2B events in 2014, 2015 en 2016
  • ondersteuning en organisatie van FAM Trips
  • campagnes gericht op travel professionals
Nationale Dienst voor toerisme van Servië

Nationale Dienst voor toerisme van Servië

  • promotionele activiteiten gedurende het hele jaar
  • mix tussen public relations, business development, events en media planning 
  • samenwerking in 2014, 2015, 2016 en 2017
  • vertegenwoordiging op de Belgische markt
Nationale dienst voor toerisme van Slovenië

Nationale dienst voor toerisme van Slovenië

  • contacten met de trade op de Belgische reismarkt
  • uitnodigingen en ondersteuning voor SIW, grootste hosted buyer workshop in Slovenië met studiereizen ter plekke
  • uitnodigingen en ondersteuning voor Natour, workshop met hosted buyer en studiereizen programma, focus op actief toerisme en MICE. 
  • uitnodigingen en ondersteuning voor SPA-CE, workshop met hosted buyer en studiereizen programma, spa en wellness in Centraal Europa
  • leisure sales event in Brussel op 15 oktober 2015 met een twintigtal partners uit Slovenië
  • samenwerking in 2015
Travel360°

Travel360°

  • B2B communicatiekanaal met focus op inspiratie en coaching
  • 360° benadering van vakmedia en opleiding van toerisme professionals
  • groei naar meer dan 200 klanten
  • beste scores in WES-studie bij Nederlandstalige reisagent
  • 2013 - heden
Vakantiesalon van Brussel

Vakantiesalon van Brussel

  • Project Management
  • Van beurs naar multimediaal communicatieplatform.
  • Herpositionering en internationaal op de kaart zetten
  • Stijging met 36% in exposantenaantallen
  • Stijging met 40% in bezoekersaantallen.
  • Ontwikkeling thematische communicatieprojecten voor contacten met de Belgische toerist 365/365
  • 2004 - 2013